26 Ocak 2009

Efe Büyüyor :)


Geçen hafta 3-4 gün ananelerde kaldık, Efeye anane ve dedesi baktılar. hem ortam değişikliği hem de daha az görmenin getirdiği sevgi yoğunluğuyla biraz şımardı oğulcuğum ama abartmasına pek müsade etmedik. büyükanneler büyükbabalar torunlarını çok fazla seviyorlar ama bu sevgi "aman o ağlamasın" a dönüşünce ipler elden yavaş yavaş kaymaya başlıyor. Gerçi bir çok uzman çocuk şımartılmayıda tatmalı diyor ama ben hep böyle olur diye korkuyorum.
Neyse eve, düzenimize döndük ama aslında bizim düzende de son zamanlarda kötüleşen yatma saatlerimizi nasıl ayarlayacağımız hala problem. Efenin bir çocuk için oldukça geç olan yatma saati ki bu en erken 23.30 ailecek hepimizi geriyor. ne eşim ne de ben kendimize vakit ayırabiliyoruz ve en önemlisi Efe yetersiz uyuyor.
Geldiğimiz akşam Efe herzamanki gibi çizgifilmlerinin başlıyacağı vakit geçti tvnin karşısına. Fakat babamızın uykusu gelmişti biraz da artık başlayalım 10 da yatırmaya diye, Hayır dedi. Senmisin diyen Efe feryadı bastı koltukları yumrukluyor, başladı yaaa baba diye ağlamaya. Ana yüreği nasıl dayansın. Oğlum gözyaşlarını sil, ağlamadan lütfen de belki açar dedim. Ne yaptı biliyormusunuz işaret parmağını yalayıp gözyaşlarını sildi. Bu manzaraya nasıl dayanırım canım oğlumun saflığına ve tatlılığına bakıp sarıldım ona sımsıkı ve bende onunla beraber lütfen baba lütfen demeye başladım:)
Onun anladığı şeyleri yapmaya çabalaması ,duyduğu herşeyi telaffuza çalışması, bize olan sevgisini gösteriş tarzı beni bitiriyor. Allahıma ne kadar şükretsem az böyle bir güzellik için.
Sabah kahvaltısını hazırlarken son zamanlarda en sevdiğim şarkının müziğini mırıldanıyordum. Rafet el roman ömrümün sahibi. Romantik bir şarkı ya biraz acıklı geldi tabi oğluma, bacağıma sarıldı hem beni okşuyor hem de noldu anne noldu diye yüzüme bakıp beni anlamaya çalışıyor. Nasıl ölmezsin bu safi yürek için.
Allah her isteyene hayırlı evlatlar versin inşallah. Amin.
Not: Yukarıdaki resim Efenin yaklaşık 1,5 yaş fotoğrafı. Babası saçını kesmeden önce jöleleyip uzunluğuna baktık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder