14 Ocak 2009

çok mutluyum:)


Bugün işyerinde çok sevdiğim bir arkadaşımın gebelik testinden olumlu sonuç aldık, yani ANNE oluyor. Allahım o ne büyük bir heyecan. WC nin kapısında bir ileri bir geri döndüm durdum. O ise gayet sakin çıktı ve bana sonucu gösterdi. Aynı heyecanı yaklaşık bir yıl önce başka bir arkadaşım için daha yaşamıştım. Onun bebişi şimdi 6 aylık olmuştur herhalde. Çok heyecanlı ve aceleci biri olduğum için onu eczaneye kadar ve sonra WC ye kadar sürüklemiştim. Sonuç olumlu ve tabiki ben havalarda:)

Benim hamile olduğumu öğrendiğim gün biraz hüzünlüydüm, çünkü ben hamile olmak için yanıp tutuşurken heyecandan ölürken eşim gayet sakindi. Öyle bir ihtimal olduğunu söyledim o sabah.O ise pek oralı olmadı ve ben test yaptırmaya gideriz diye düşünüyoken bir arkadaşıyla buluşmaya gitti. Herhalde tabiatımdan dolayı gene çok acele ediyor diye düşündü. Ben dururmuyum evimizin karşısındaki polikliniğe gidip test yaptırdım ve sonucu yalnız öğrendim. O ilk an ne hissedeceğini bilemiyor insan karmaşık duygular içindeydim. yakın bir parka gidip biraz ağladım.

Hamileliğim gayet güzel geçti çok şükür hiçbir sıkıntım yoktu. Doğuma 3 hafta kalana kadar çalıştım. Sonra kendime büyük bir puzzle alıp dinlenmeye ayrıldım. Tabi göbeğimden masanın üstüne eğilemiyeceğimi düşünememişim. Genede az bişey kalana kadar yaptım Efe doğmadan.Vaktinde gelseydi tamamlanırdı heralde ama bir hafta erken geldi:) Doğum gecemi ve sonraki Şanssız dönemimi ayrıca anlatırım. O yarım kalan puzzle in başına gelense çok acı oldu. Bir akrabamızın artık hiç sevmediğim oğlu o zaman 5 yaşında falan biraz oynadım sonra topladım diye yanıma geldi toplamak mı nasıl derken gördüğüm manzarayla kalakaldım. tüm parçaları az buz değil 2000 parçayı üşenmemiş doldurmuş kutuya. Aferim dedim çok derli toplusun dedim ama sinirimden kahroldum:(

Bir ordan bir burdan karıştırdım baya demi. Son söz olarak Allah tüm anne olmak isteyenlere hayırlı hamilelikler ardından hayırlı çocuklar nasip etsin.Amin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder