19 Ocak 2009

Bir haftasonu daha bitti...


Bu haftasonu da diğer haftasonları gibi çarçabuk geçti. Geriye çokca yorgunluk ama bir o kadar da mutluluk bırakarak.

Cumartesi günü ev içinde taşındık. Normalde eşim de ben de salonda oturmayı seviyoruz aslında geniş geniş ama Efe büyüyüp oyun çağına gelince ve oyuncakları da bir oda dolusu olunca evdemiyiz lunaparkda mıyız şaşırıyorduk.Bir yerde bisiklet bir yerde herby arabası, toplar,legolar, tahta oyuncaklar, yapbozlar, envai çeşit minik araba ve oturacak koltuk arayan biz:) Yer arıyoruz çünkü beyefendi arabalarını koltuk üstünde oynuyor hepsini dizince de ikili koltul iptal:)

İşte bu nedenden bizde adı üstünde oturma odasında oturalım dedik ve taşındık. Oda küçük olunca dağıtılacak yer ve dolayısıyla toplanacak yerde daha az olunca ben ve eşim çok mutlu olduk. Efeyi sorarsanız alişkanlıklarından çok zor vazgeçen bir çocuk olduğu için hala şokta. oyuncaklarını alıp salona gidiyor baktı biz gelmiyoruz geri dönüyor ama hala yemeğini yediği sandalyenin yerini,Tiger ve Poah ı izlediği üçlü koltuğu, arabalarını dizdiği ikili koltuğu özlüyor.

Cumartesi böyle geçti, Pazar günü Ankara'da yeni açılan alışveriş merkezi Foruma gittik enine boyuna değil ama üstünkörü gezdik. Benim hoşuma gitti. Kışın gezilecek böyle mekanlar olması çok rahatlatıcı. Evde vakit geçirmekten pek hoşlanmayan benim için nerdeyse yaşamsal:) Büyük bir oyun salonu sapmışlar ama çok soğuktu, Efe arabalara binmek bile istemedi koğuk koğuk diye kaçtı ilk defa.

Eve döndük benim annem ve babam ve eşimin annesi konuğumuz oldular. Bence en basit ve bir o kadar da lezzetli olan fırında somon yaptık. ye iç derken gene gün ve dolayısıyla haftasonu bitti.

Haftasonu Efeye çok alışıyorum tabi o da bana ve pazartesi en çok ondan ayrılmak zor geliyor. Herkes yanındayken öyle mutlu ki. Mutfakta yemek hazırlarken bacağıma yapışıp seviyor, yerde otururken arkadan boynuma sarılıyor ve her fırsatta sarılıp öpüşüyoruz. Herkese değil ama bana kendini öptürürken o kadar rahat ve mutlu ki onu saatlerce öpebilirim ve o da mutlu olur gibi. Annelik ne güzel şey Allahım Lütfen her isteyene nasip et... Amin.


2 yorum:

  1. Merhabalar sizin de blog'unuz cok sirin, oglunuz da cok tatli Masallah. sanirim calisan bir annesiniz, Allah yardimciniz olsun.

    Chicago'dan sevgilerle

    Moonie

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Moonie,
    Henüz yeniyim ve ısınmaya çalışıyorum ama şu kesin ki yazmak her zaman rahatlatıyor.
    Bende senin beğendiğin siteleri geziyordum, çoğunu ekledim bende zevkine güveniyorum. Bu arada görümcen ilk keşfettiklerimden. çok samimi yazıları var okumak çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil