15 Ocak 2009

Bugün tadım yok...


Dünkü mutluluk ve heyecanımın tersine bugün sabahtan beri üzerimde bir mutsuzluk bir sıkıntı var. Yaklaşık bir haftadır Efeciğimin uykuları gene bozulduğu için uykusuzum onunda etkisi vardır büyük ihtimalle. Uykusuzluk genelde gerginlik yapıyor çünkü. Belkide dün akşam eşimin benimle ilgilenmektense labtopuyla beraber olması sorun. Labtopu yeni aldık ve tamda tahmin ettiğim gibi eşimin kafası sürekli onda. Efeyle pek konsantre olamıyo ama öyle olması bile bir gerginlik yaratıyo bence. İlk başta hiç göstermeyelim Efeye o uyuyunca girersin demiştim ama Efenin uykuları 11 e doğru arttıkça artık göstermek kaçınılmazdı. Efenin tepkisi gerçekten çok komikti. Amcasında bilgisayar gördüğü için tanıyordu. 'AAAA baba git git baba, ben ABİ...'

Böyle yarımyamalak konuşuyor ya deli oluyorum ona. Neyse sonunda Efe de görünce içi rahatladı eşimin ve Efe bişeyle meşgulken direk bilgisayar başında. Zaten beraber geçirdiğimiz çok az bir vakit var daha fazla ortak bişeyler yapmayı tercih ederdim. Onların işyerinde interneti yok doğal olarak heyecan duyuyo ama ben sinir olmadan edemiyorum.

İşte kesinlikle bunun için ben hiç taraftar değildim labtop almaya bir şekilde üzüleceğimi biliyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder