24 Şubat 2009

Arkadaş


Uzun zamandır yoktum. İşyerinde yazmaya çalıştığım için pek müsait olamıyorum. Öğle aralarını genelde alışveriş merkezlerinde gezerek geçirdiğim için:) Bugun kalıp bir değişiklik yapayım dedim.

Haftasonu gayet kalabalık geçti, evde birsürü misafir ve birsürü iş vardı. Neyseki Efenin Ayçası varken bana pek ihtiyacı olmuyor:) Yalnız akşam çok komikti. Ben salonda oturuyorum o da ayçayla oyun odasında oynuyor, hızla koşarak kapıya geldi bana baktı sen orda otu dedi ve gene hızla gitti. Aradan 5 dakka geçti geçmedi gene koşarak geldi bana baktı gitti. Yavrum o kadar üzülüyorum ki onun bu her an terkedilecekmiş gibi hissetmesine.Sanırım tüm çalışan anneler yaşıyorlardır bunu. Yanında yaşına yakın iyi anlaşacağı bir arkadaşı olduğu zaman çok mutlu. Umarım kreşe başladığında da çok mutlu olur.

Çocuk olsun büyük olsun herkes için iyi bir arkadaşın dostun yerini hiçbir şey tutamaz. Benim hayatımda da arkadaşlarımın hep çok büyük önemi olmuştur. Sabahlara kadar sohbet etmek, yolculuğa çıkmak, beraber mağaza dolaşmak, beraber yemek yemek her zaman çok hoşuma gider. Evlendikten sonra tabi birinci önceliğin çocuğun ve eşin oluyor, arkadaşınla vakit geçirsen bile aklın ya kocanda ya çocuğunda kalıyor. Eskisi gibi özgür hissedemiyorsun. Ama böyle bile olsa herzaman ihtiyaç duyuyorum dostlarıma. Çoğu zaman telefonla bile olsa görüşmek iyi geliyor.


Çok şükür eşimle de pek çok şey yapmayı seviyorum. Beraber film izlemek(dün akşam Issız adamı izledik fakat beklediğimden çok kötüydü yarıda bıraktım), dizi seyretmek, sohbet etmek, yolculuk yapmak onunlada çok sevdiğim aktiviteler. Yalnız malesef mağaza gezmeyi sevmiyor yada alışveriş yapmayı. Neyseki ben onları tek başıma yapmaktan bile büyük keyif alıyorum.

Herkese sevdikleriyle birlikte mutlu yarınlar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder